Klachten

Niet tevreden of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag oplossen:

  • Neem contact met ons op per e-mail: klantenservice@plein.nl of telefoon: 088-8000200. We zijn tussen 8.00u en 18.00u bereikbaar (ma t/m vr)
  • We streven er naar binnen één a twee werkdagen met een passende oplossing te komen
  • Je kan bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering
  • Na indienen van de klacht ontvang je een bevestiging van ontvangst
  • Als je een klacht hebt over een geneesmiddel, informatie bij een geneesmiddel op onze site, uitvoering van de overeenkomst, of een advies van onze drogist, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling. Als wij je klacht niet naar je tevredenheid kunnen oplossen, heb je de mogelijkheid om je klacht bij de kwaliteitscoördinator van het CBD (info@cbd-maarssen.nl/ tel: 0346-584200) in te dienen.

 

Toch nog niet helemaal tevreden?

  • Je kan ook altijd je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel: sgc.nl
  • Of via de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform