Het Dentaal Platform voor de mondzorg specialist!

`

Welkom

Als dentale professional wil je de beste zorg leveren, daarom adviseer je producten die afgestemd zijn op het gebit van je patiënt. Helaas zijn de geadviseerde producten vaak moeilijk verkrijgbaar of de patiënt koopt het verkeerde product. Dit met als gevolg dat je advies niet juist wordt opgevolgd. Maak om deze problemen te voorkomen gebruik van het Dentaal Platform.

Het Dentaal Platform biedt daarom de volgende voordelen:

  • Je advies binnen één minuut verstuurt
  • Producten worden gratis thuisbezorgd
  • Alle specialistisch merken op één plek verkrijgbaar
  • De patiënt hoeft niet meer te zoeken
  • De patiënt koopt altijd het juiste product

Maak hier uw account aan

Veelgestelde vragen

Specialist plein

Als mondhygiëniste en gebruiker van het Dentaal Platform heb ik de meest gestelde vragen over het gebruik van het Dentaal Platform hieronder beantwoord.

Mocht je vraag toch nog niet beantwoordt zijn, neem dan contact met mij op en dan help ik je graag verder.

Bel 088 - 8000 200 (ma t/m vr 08:00 - 19:00)

Wat is het doel van het Dentaal Platform?

Het Dentaal Platform is opgezet zodat je als professional een extra service kunt bieden aan je patiënt. De patiënt hoeft niet meer naar de (specialistische) producten te zoeken in de winkel en de producten worden altijd gratis thuisbezorgd. Door gebruik te maken van het dentaal platform ben je verzekerd dat de patiënt het juiste product aanschaft en daardoor je advies beter opvolgt.

Kost het versturen van een advies veel tijd?

Nee, normaal zou je het advies op een kaartje schrijven en nu klik je de producten aan en vul je het email adres van je patiënt in. Om het proces te versnellen is ons advies om voordat je dag begint, je alvast in te loggen. Hierdoor kun je te allen tijde een advies doorsturen.

Wat zijn de voordelen voor de patiënt?

Door gebruik te maken van het Dentaal Platform heeft je patiënt altijd een overzicht van jouw geadviseerde producten. Besluit je patiënt tot aankoop, dan worden de producten altijd gratis thuisbezorgd. Daarnaast is het voor 18:00 besteld (indien voorradig) de volgende dag in huis.

Hoe ontvangt mijn patiënt het advies?

Je patiënt ontvangt een email van klantenservice@plein.nl met de melding dat er een advies klaar staat.

Kan ik mijn meest geadviseerde producten in een favorietenlijst opslaan?

Ja, de producten die je vaak adviseert kun je selecteren en op je favorietenlijst plaatsen. Deze lijst is terug te vinden onder het kopje van account.

Kan ik opmerkingen bij mijn geadviseerde producten plaatsen?

Ja, er is een leeg veld waar je een aanvullend advies in kunt zetten.

Welke gegevens moet ik invullen om mij te kunnen registeren?

Om je te kunnen registeren hebben wij de praktijknaam waar je werkt, je naam, een emailadres en een wachtwoord nodig.

Moet ik na een verstuurd advies weer opnieuw inloggen?

Nee, als je een advies verstuurt hebt, dan kun je zonder opnieuw in te loggen een nieuw advies sturen.

Kan ik met meerdere collega’s gebruik maken van één account?

Dit is mogelijk, echter adviseren wij i.v.m. (toekomstige) acties voor de professional om dit individueel te doen.

Kan ik achteraf zien of mijn patiënt mijn geadviseerde producten gekocht heeft?

Nee, dit kan helaas niet.

Hoe werkt het voor de mondzorgprofessional?

Na het registreren en aanmelden kunt u de geadviseerde producten in de winkelmand plaatsen. Vervolgens verschijnt er een speciale ‘balk’ waar u de naam en het email-adres van de patiënt kunt noteren. Zodra u op ‘verstuur advies’ klikt ontvangt de patiënt het advies.

Dentaal winkelmand

Zijn er kosten verbonden aan het Dentaal Platform?

Nee, je kunt als dentale professional gratis gebruik maken van het Dentaal Platform.

Krijgt mijn patiënt na aankoop van mijn geadviseerde producten mailtjes van jullie?

Nee, tenzij je patiënt er zelf voor gekozen heeft om zich aan te melden voor de nieuwsbrief.

Is mijn patiënt verplicht om een account aan te maken, als zij mijn advies aan willen schaffen?

Nee, dit is niet verplicht. Je patiënt kan er zelf voor kiezen om als af te rekenen zonder account. Wanneer de patiënt wel een account wenst, dan kan hij/zij dit alsnog doen.

|