Als dentale professional wil je de beste zorg leveren, daarom adviseer je producten die afgestemd zijn op het gebit van je patiënt. Helaas zijn de geadviseerde producten vaak moeilijk verkrijgbaar of de patiënt koopt het verkeerde product. Dit met als gevolg dat je advies niet juist wordt opgevolgd. Maak om deze problemen te voorkomen gebruik van het Dentaal Platform.
Het Dentaal Platform biedt daarom de volgende voordelen:
Het Dentaal Platform is opgezet zodat je als professional een extra service kunt bieden aan je patiënt. De patiënt hoeft niet meer naar de (specialistische) producten te zoeken in de winkel en de producten worden altijd gratis thuisbezorgd. Door gebruik te maken van het dentaal platform ben je verzekerd dat de patiënt het juiste product aanschaft en daardoor je advies beter opvolgt.
Nee, normaal zou je het advies op een kaartje schrijven en nu klik je de producten aan en vul je het email adres van je patiënt in. Om het proces te versnellen is ons advies om voordat je dag begint, je alvast in te loggen. Hierdoor kun je te allen tijde een advies doorsturen.
Door gebruik te maken van het Dentaal Platform heeft je patiënt altijd een overzicht van jouw geadviseerde producten. Besluit je patiënt tot aankoop, dan worden de producten altijd gratis thuisbezorgd. Daarnaast is het voor 18:00 besteld (indien voorradig) de volgende dag in huis.
Je patiënt ontvangt een email van [email protected] met de melding dat er een advies klaar staat.
Ja, de producten die je vaak adviseert kun je selecteren en op je favorietenlijst plaatsen. Deze lijst is terug te vinden onder het kopje van account.
Ja, er is een leeg veld waar je een aanvullend advies in kunt zetten.
Om je te kunnen registeren hebben wij de praktijknaam waar je werkt, je naam, een emailadres en een wachtwoord nodig.
Nee, als je een advies verstuurt hebt, dan kun je zonder opnieuw in te loggen een nieuw advies sturen.
Dit is mogelijk, echter adviseren wij i.v.m. (toekomstige) acties voor de professional om dit individueel te doen.
Nee, dit kan helaas niet.
Na het registreren en aanmelden kunt u de geadviseerde producten in de winkelmand plaatsen. Vervolgens verschijnt er een speciale ‘balk’ waar u de naam en het email-adres van de patiënt kunt noteren. Zodra u op ‘verstuur advies’ klikt ontvangt de patiënt het advies.
Nee, je kunt als dentale professional gratis gebruik maken van het Dentaal Platform.
Nee, tenzij je patiënt er zelf voor gekozen heeft om zich aan te melden voor de nieuwsbrief.
Nee, dit is niet verplicht. Je patiënt kan er zelf voor kiezen om als af te rekenen zonder account. Wanneer de patiënt wel een account wenst, dan kan hij/zij dit alsnog doen.