Klachten

Bestelling niet ontvangen of verkeerd artikel geleverd?

Heb je je bestelling niet ontvangen of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem contact op met onze klantadviseurs en wij zorgen ervoor dat je bestelling en/of het juiste artikel zo snel mogelijk wordt opgestuurd.

Heb je een klacht?

Niet tevreden of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag voor je oplossen:

  • Neem contact met ons op per e-mail: klantenservice@plein.nl of telefoon: 088 - 8000 200. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 18:00.
  • Wij streven er naar binnen één à twee werkdagen met een passende oplossing te komen.
  • Je kan bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering.
  • Als je een klacht hebt over een geneesmiddel, informatie bij een geneesmiddel op onze site, uitvoering van de overeenkomst, of een advies van onze drogist, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling. Als wij je klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, heb je de mogelijkheid om je klacht bij de kwaliteitscoördinator van het CBD (info@cbd-maarssen.nl/ tel: 0346-584200) in te dienen.

Niet tevreden over onze klachtenafhandeling?

Je hebt de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel via sgc.nl of via de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.