Heb je een vraag over het bestellen, wijzigen of annuleren van een order? Ontdek hier alles over de bestelmogelijkheden bij Plein.nl
Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen na bestelling?
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het bezorgadres van de bestelling niet meer aanpassen. Of het bezorgadres nog aangepast kan worden, hangt af van de status van je bestelling. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je gekozen product in je digitale winkelmandje via de groene knop 'in mijn winkelmandje'. Je kan daarna kiezen om nog even verder te winkelen om meer producten op dezelfde manier toe te voegen, of om je bestelling af te ronden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Orders kan je niet zelf annuleren. Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet in ons magazijn verwerkt is. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice.
Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?
Bestellingen kunnen helaas niet telefonisch of per e-mail geplaatst worden, deze kunnen enkel via onze website geplaatst worden.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je de bestelling zelf niet meer aanpassen. Het aanpassen van de bestelling is eventueel nog mogelijk door de Klantenservice, afhankelijk van de status van je order. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Het kan tot 15 minuten duren voor je de bevestiging ontvangt. Het kan ook zijn dat deze in je spamfilter terecht komt, hou deze voor de zekerheid ook in de gaten. Heb je de bevestiging na 15 minuten nog niet ontvangen kan je contact opnemen met de Klantenservice om je geplaatste bestelling te controleren.