Cosmeau Wasstrips Kersenbloesem 60 wasbeurten

Soort

Soort

Adviesprijs*
16, 95 11, 87
*Adviesprijs van fabrikant
Laat je mailadres achter en ontvang een bericht wanneer dit product weer op voorraad is. Je inschrijving wordt 2 maanden bewaard.
Omschrijving

Cosmeau Wasstrips Kersenbloesem 30 stuks = 60 Wasbeurten

Ontdek de innovatieve methode van wassen met wasmiddel wasstrips. Duurzaam, veganistisch en biologisch afbreekbaar. De geconcentreerde eco-formule is mild en lost op in zowel warm als koud water, voor een frisse, schone was. De verpakking bevat 30 wasstrips. Iedere wasstrip kun je door midden scheuren en is dus goed voor 2 wasbeurten.

  • 2-in-1: wasmiddel en wasverzachter
  • Geschikt voor alle soorten was
  • Volledig biologisch afbreekbaar
  • Plasticvrije verpakking, zonder parabenen, fosfaten, chloorbleekmiddel en kleurstoffen
  • Dermatologisch getest en hypoallergeen
  • Bevat 30 wasstrips = goed voor 60 wasbeurten

Gebruik

Hoe werkt het?

Je neem een vel en scheurt deze doormidden met de voorgeperforeerde strip. Leg de strip onder je was in de trommel. Dat is alles!

Een wasvel bestaat uit hooggeconcentreerd ecologisch wasmiddel en hebben een lichte geur van de natuur. Uiteraard zijn de wasvellen vegan en dierproefvrij.

Dosering

Voor wasbeurten van minder dan 3,5-4kg wasgoed (wat de Europese norm is) adviseren wij één strook, en voor meer dan 3,5-4kg adviseren wij 2 stroken (1 vel).

Kleur geschiktheid

Geschikt voor wit, gekleurd en donkere was. Daarnaast is het ook veilig voor materialen met zilvergaren.

Temperatuur

De wasstrips kunnen gewassen worden tussen 30 en 60 graden en zelfs met koud water en handwas.

Hoe sterk is de geur na het wassen?

Wasdoekjes hebben niet zo'n sterke geur als bijvoorbeeld pods. Eén strip is ongeveer 4 gram, een pod al snel 25 gram. Door meer chemicaliën en een zwaarder product is het niet mogelijk om net zoveel geur achter te laten als een pod. Daarnaast werkt een geur net iets anders bij een wasstrip. Direct na het wassen zal je de geur bijna niet ruiken. Door wrijving, zoals lopen, rennen, breken de microgeur capsules los en zal er een licht subtiele geur ontstaan. Wil je een geurboost tot 3 maanden? Combineer dan met de milieuvriendelijke geurbooster van Cosmeau.

Zit er wasverzachter in de wasstrip?

Nee. De vergelijking die we maken met wasverzachter is puur dat je voor zachtheid geen wasverzachter meer nodig hebt. Minder chemicaliën in de wasstrips zorgen ervoor dat je wasgoed zachter worden dan met traditioneel wasmiddel.

Ingrediënten

Starch, sodium coco-sulfate, polyvinyl alcohol, sodium dodecybenzenesulphonate, trisodium citrate, citric acid monohydrate, isotridecanol ethoxylated, glycerol, perfume

JvyKzhqJWnA
Fabrikant informatie
Merk: Cosmeau
Ean: 8720655302909
Artikel: 1083-869

Fabrikant gegevens:
Cosmeau
Adres:
Olieweg 1
1951 NH Velsen-Noord
Nederland

Contactgegevens:
Tel: 088 04 04 488
Hoe controleren en plaatsen wij reviews? Plein plaatst enkel reviews van klanten en personen die het product daadwerkelijk gebruikt hebben, ook wanneer deze negatief of neutraal is. Voordat de review geplaatst wordt controleren we handmatig of deze écht is en voldoet aan onze reviewvoorwaarden. Wanneer het product op Plein gekocht is vermelden we dat bij de review. Plein betaalt niet voor reviews, wanneer een reviewer door een andere partij is vergoed staat dit erbij vermeld.
Door Marjolein op 10 februari 2024 | Heeft dit product gekocht
  • Heel gemakkelijk
  • Na wassen geen residu op de glazen deur van de wasmachine.
  • Kauwgomballengeur
Makkelijker dan dit wordt het niet. Je scheurt een blaadje in 2-en, gooit het in de trommel, doet de rest van je wasgoed erbij en je gaat wassen. Er blijft na het wassen geen residu achter op de glazen deur, dat is bij vloeibaar wasmiddel wel anders. Ik heb geen kleding met moeilijke vlekken dus ik weet niet of die eruit gaan met dit middel. Die zou ik voor de zekerheid voorbehandelen met een vlekkenmiddel. De was is fris maar deze geur vind ik vreselijk. Kauwgomballengeur. Kersenbloesem ruikt toch echt anders. De wasstrips zal ik zeker weer kopen, ook vanwege de voordelen voor het milieu, maar niet in deze geur.

Cosmeau Wasstrips Kersenbloesem 60 wasbeurten

Soort

Adviesprijs*
16, 95 11, 87
*Adviesprijs van fabrikant
Laat je mailadres achter en ontvang een bericht wanneer dit product weer op voorraad is. Je inschrijving wordt 2 maanden bewaard.

Anderen bekeken ook

Cosmeau Wasstrips Lentefris

Cosmeau Wasstrips Lentefris

20 wasbeurten
Adviesprijs
9,996,99
Bekijk product: Cosmeau Wasstrips Lentefris
Cosmeau Wasstrips Zeebries

Cosmeau Wasstrips Zeebries

20 wasbeurten
1
Adviesprijs
9,996,99
Bekijk product: Cosmeau Wasstrips Zeebries
Cosmeau Wasstrips Lavendel

Cosmeau Wasstrips Lavendel

20 wasbeurten
1
Adviesprijs
9,996,99
Bekijk product: Cosmeau Wasstrips Lavendel

Sociale onderneming

Sociale onderneming
Dit product is geproduceerd door een sociale onderneming die lid is van Social Enterprise NL en zich richt op het oplossen van maatschappelijke problemen, en het creëren van positieve sociale en/of milieueffecten.
Lees meer
Hoe controleren en plaatsen wij reviews? Plein plaatst enkel reviews van klanten en personen die het product daadwerkelijk gebruikt hebben, ook wanneer deze negatief of neutraal is. Voordat de review geplaatst wordt controleren we handmatig of deze écht is en voldoet aan onze reviewvoorwaarden. Wanneer het product op Plein gekocht is vermelden we dat bij de review. Plein betaalt niet voor reviews, wanneer een reviewer door een andere partij is vergoed staat dit erbij vermeld.
Door Marjolein op 10 februari 2024 | Heeft dit product gekocht
  • Heel gemakkelijk
  • Na wassen geen residu op de glazen deur van de wasmachine.
  • Kauwgomballengeur
Makkelijker dan dit wordt het niet. Je scheurt een blaadje in 2-en, gooit het in de trommel, doet de rest van je wasgoed erbij en je gaat wassen. Er blijft na het wassen geen residu achter op de glazen deur, dat is bij vloeibaar wasmiddel wel anders. Ik heb geen kleding met moeilijke vlekken dus ik weet niet of die eruit gaan met dit middel. Die zou ik voor de zekerheid voorbehandelen met een vlekkenmiddel. De was is fris maar deze geur vind ik vreselijk. Kauwgomballengeur. Kersenbloesem ruikt toch echt anders. De wasstrips zal ik zeker weer kopen, ook vanwege de voordelen voor het milieu, maar niet in deze geur.